Ozlem2904 Merhaba sevgili anneler, Henuz sanci disinda b dogum belirtim yok nişan yada su gibi ama 30dan beri hafif adet seklinde agrim var kasiklarimda bide sanki yukardan aşagi bisey ittiriyo gibi vajinal kanalda batma sanci hissi var. Haftaya pazartesi randevum var. Acaba bebegim mi ittiriyoda açilmaya sebeb olur erken dogar diyo endiselenmeye basladim. Bugun biyerden eve donerken b kac kez oyle batma oldu yuruyemedim. 32 haftalik dogan bebekler kuvezde kaliyo mu kaliyosa ne kadar kaliyo? 30.haftada gttigimde bebegim 1701gr di simdi zannediyorum 2kg yi gecmistir dr iri b bebek olcak diyodu. Ilk gebeligim ve ne dusuncegimi bilemedim. Kanamam yada su gelmesi gb bsieu soz konusu degil bebegimde cok hareketli duzenli hissediyorum hareketlerini ama surekli ön tarafa toplaniyo bayaaa cikariyo karnimi disari. Sonra gogus kemiklerimede vuruyo. Dr baş asagi demisti zaten ama kanala girse heralde gogus kemiklerimde hissetmem. Ne dusuncegimi sasirdim.😔
Sude-96 Ozlem2904 Öncelikle bu kadar büyük bir endişeniz varsa randevuyu beklemeden hastaneye gidin Ki keşke bu zamana kadar gitseydiniz veya doktorunuza yazsaydınız O haftada doğan bir bebeğin kilosundan önce ciğer geliştirici olması lazım. 31. haftada hastaneden yattım erken doğum riskim de kanamam suyum hiçbir şeyim yoktu sadece hafif sancılarım vardı. Hemen iğne vuruldum bebeğim Doğarsa solunum yapabilsin diye yani illa suyunuzun gelmesini kanala girmesini falan beklemeyin öyle bir şey yok
Pelin92 Ozlem2904 ben 32 haftalık doğum yaptım bi ay kaldı küvezde çok şükür hiç bir Problem yok 5. 5 yaşında şu an bi kaç ay Sonra yaşıtlarını yakalamıştı .
Pcan Ozlem2904 benimde öyleydi ağrım oluyodu vajinada kasıklarda çokca, yürürken zorlanıyorum 32 den beri, şu an 37 haftalığım erken gelmedi bence korkutmayın kendinizi.
Ozlem2904 Sude-96 haftalik bilgilendirme yazilarini cok okuyorum braxon hicks olabilir diye panik yapmamaya calisiyorum ki sanirimda oyleymis suan hepsi gecti rahatta uyudum. Bebegimim hareketlerini hissediyorum sadece o sanci aninda panik oldum bi.
Ozlem2904 Pelin92 kbrkrblt16 Ezgiii11 sanirim yalanci sancymis 🤦♀️ eve gelip yatinca gecti gece boyuncada rahat uyudum bebegimin hareketlerinde rahat hissediyorum. Bilgilendirmeleriniz icin cok tesekkur ederim❤ o an sanciyla panik oldum ama cok sukur gecti simdi
kbrkrblt16 Bende 34 haftalık doğum yaptım hiç bir belirtim yoktu bir sabah aniden suyum geldi ve sonra doğumum gerçekleşti 15 gün kadar kuvezde kaldık ve şuanda 3,5 yaşında oğlum:) siz beklemeden bir hastaneye gidin
Sude-96 Ozlem2904 o dediğiniz kasılma şeklinde olur diye biliyorum adet sancısı pek iyi Değil ama siz bilirsiniz tabi gidince söylersiniz
Ezgiii11 Ozlem2904 bende fazla hissetmiyorum arada sırada 😂😂😂 iç karnım geniş dısardan hamile gibi değilim
Ozlem2904 Pcan gecti zaten sanirim yalanciydi. Ilk gebeligim oldugu icin korktum o an. Ama simdi cok sukur iyiyim 🤗🤗🤗
_anne_ Ozlem2904 32.haftada bebek doğmaz dogutturmaz doktorlar yapabilecekleri birşey varsa 35 e kadar seni tutmaya çalışırlar ciğer geliştirici yaparlar. Ben 28.haftadan sonra kasıklarımda batma hissettim doktora kontrole gittiğimde bebek kafası aşağıda kafa aşağı baskı yaptigi için acır diyordu doktor bana son zamanlarda zor yürümeye başladım sanki vajina kemik leri aşınmış gibi acıyordu ikinsam çocuk çıkacak diyordum herkese dogursamda kurtulsam diyordum annemlere tanıdıklarıma çok acıyor diyordum doktora dahil hepsi senin gününe var diyordu 32.haftada çalışır raporu almıştım evde durmayayim işte durayım diye 37 de tekrar doktora gidip çalışamaz raporu alicaktim. Cuma günü işi bıraktım pazar günü doğurdum 36+5 te şuan bebeğim 7 aylık
minikkelebegimmmm Ozlem2904 Canım ben 31+5’de doğum yaptım 3 gün hastanede yattım ciğer geliştirici yapıldı suyum azaldı ve doğuma alındım bebeğim hala küvezde 20 gün oldu enfeksiyonu var dua edin lütfen 😞
Ozlem2904 minikkelebegimmmm rabbim tez zamanda sifa versin saglicakla buyutmeyi nasip etsin amiiiiiinnn ❤❤❤❤
Senanrrr_06 Ozlem2904 aynı batma yürürken bende de oluyordu ilk başta enfeksyonum var ondan oluyor sandım sonra enfeksyonum geçti hala devam ediyor doktoruma söyledim rahim ağzimda kısalık çıktı erken doğum riskim var 34 haftaydayim yemek yapma harici kalkma dedi ilaç filan verdi mutlaka doktoruna soyle rahim ağzına baksın
Ozlem2904 Senanrrr_06 30.haftada bakmisti 33mm ydi 2haftada kisalmis olamaz heralde ama soylucem mutlaka
Senanrrr_06 Ozlem2904 azalmaz heralde canım bilmiyorum o konuda bişey diyemem ama sen her ihtimale karşı söylersin için rahat eder en azından 😊