Brnr herhangi sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz. Muayne ucreti 350 tl sonra doktor hanim 3 hafta sonraya gun veriyor o kontrol oluyor ona herhangi bir ücret talep etmiyor. Ben koruda doğumum olsun istiyorum. Açıkçası ben dogum ve yenidoğan fotografcisiyim ve bolca koruya girip ciktim korunun dogumhanesi daha cok hosuma gitti. Dogumhaneside soyle sanci ile gittiğiniz de sizi dogumhanede bir odaya alıyorlar size ait oda hem duş alabileceğiniz yer hem sizin yatacağınız dogum masası hem bebeğin ilk kontrol odası olan bi oda yani orda sadece.siz oluyorsunuz. Başka dogum yapan birisi ile karşılaşmıyorsunuz bile. Fatma bolkanin kendi ekibi var zaten. Dogum sürecinde o ekip sizinle ilgileniyormuş. Fatma bolkanin muaynehaneside zaten korunun yanındaki plazada . Dogum ücreti 5900 dedi bize farkli hastaneler ile farkli ücretlendirme var. Siz farkli hastane isterseniz ona gore de fiyat değişiyor. Mesela gecen hafta kontrole gittiğimde kan testi yapalim dedi. Genelde doktorlar kendi laboratuvarlarına yönlendirir ama fatma bolka bana bu kan değerlerini zaten aile hekimi yapiyor dedi testlerin ismini yazdı. Saglik ocağında testleri yaptim. Sonucu doktor hanima gonderdim.