Sevgi6127 Sblatc evet ama ose yaramadı zaten 4 kiloya yaklaştı ve doktorda artık dönmez dedi bekliyorum bakalım ya günü doldurmaz ya da doğum başlayacak öyle sezeryana alinicam
Kubra2401 Eymen_Enis_Ser Allah yardımcımız olsun inşallah. Bugün ben kontrole gittim. Çatı muaynesi istedi doktor. Bende onun için doğumhaneye gittim. Ebe çatala çıkmamı söyledi. O psikoloji bile O kadar zormuş ki doğumda ne yapacaz