Semanurozgan Kızlar bu düşünceye ne diyorsunuz bebek iki büklüm olur diyorlar travel sistem aldım bebek arabasını peki puseti kullanamiycakmiyim siz nasıl yapicaksjniz
Elfvli Semanurozgan boşluk olan kısma küçük bir yastık koymuştum. Sonra bebeğim rahat rahat yatmisti . Zaten büyüdükçe o boşluk sorun olmuyor.
Omerhatice Semanurozgan oğlumda 3 sene evvel aldım travel sistem.. oglumdada kizimdada hastaneden çıkarken pusete biraktim daha rahat ve güvenli emin olun 😊
Nazharun2808 Semanurozgan Bende pusete koyucam zaten puset minderi koyunca içerisine gayet rahat ediyor bebişler ayrıca çok uzun saatler kalmayacak sonucunda oğlumda da kullandım hiçbir sorun olmadı
Semanurozgan Semiha_ ya bebek çok küçük nasıl yatsın onda deniliyor bilemedim bende hastaneye puseti goturcem çıkartmak için onun içinde nasıl yatsın diyor kayinbabamgil
evlatkokusu0806 Elfvli bende çok emin olamıyorum çok gezmiyorum zaten puseti 2 3 kere anca kullanır sadece bebek arabası mı alsam
Semiha_ Semanurozgan Bende götüreceğim doğum için benim hastanem puset olmadan bebeği çıkartmıyor hem ne alaka kayınbabanızla kullanmayacaksanız bile bu sizin kararınız olsun sanki bebeğimiz anne karnında dümdüz mü duruyor yine iki büklüm duruyor hem puset zararlı değil
[silindi] Semanurozgan kayın babana söyle her bka burnunu sokmasın. Çok biliyor ya. Güvenle kullanabilirsiniz. Onca ünlü pusetle çıkardı bebeğini. Yine benim annem. Ablam. Bende öyle yapacağım 👌
[silindi] Semanurozgan kayın babana söyle her bka burnunu sokmasın. Çok biliyor ya. Güvenle kullanabilirsiniz. Onca ünlü pusetle çıkardı bebeğini. Yine benim annem. Ablam. Bende öyle yapacağım 👌
Omerhatice Semanurozgan kesinlikle… Benim annem falanda çocuk katlanacak edecek vs. Diyorlardi oglumdaykrn.. kizimda ise puseti almadan gitme hastaneye dediler..
annesi_ Semanurozgan hep pusette görüyorum yeni doğan bebekleri bende öyle götürücem zaten hastane 20dk bana o kadarda bişi olmaz heralde
Semanurozgan annesi_ benimde yarım saat felan bende öyle yapayım hemencecik birşey olacak diye bir şey yok zaten
annesi_ Semanurozgan aynen canım ben altına minder gibi bişi koycam bide kundağın içinde olcak yarım saatten bişi yok olmaz Zaten 9 ay iki büklümler biraz dayansınlar yani😄😄
Elfvli evlatkokusu0806 travel sistem almadiysaniz tavsiye etmiyorum. Size önerim bir tane alım iyisini alın. İlerleyen aylarda , yaslar da baston en iyisi oluyor.