Kızlar kalbim yerinden çıkacak sanki. İlk kez anne olucam. Nasıl olucak nasıl bir duygu o kadar merak ediyorum ki anlatamam. İçim pır pır. Spinal anestezi ile sezeryan olucam sabah 7.30 da yatışım yapılacak. 1 saattir yatakta dönüp duruyorum asla uyku girmiyor gözüme. İnşallah güzel anılarım olur doğuma dair ve sizlerle de paylaşırım. Okursanız lütfen dua edin. ❤️