Deniz14 Seros zytn İkili testte kan alıp ultrasonda ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıyolar Üçlü testte kan alıp kafa mesafesini ölcüyolar diye biliyorum bende perşembe günü üçlü test için gidicem
zytn Deniz14 peki bize sonucunda bişey var ya da bişey yok mu dicekler..ya da olasılık mı konuşçaklar acaba.teşekkrler cvp için
Lmn İkili de ense kalinligina bakilir ve kan testi yapiliyor bunun dogruluk orani %90 ama uçlunun dogruluk orani %60 civari ikiliyi yaptirin ama bence ucluye gerek yok.
momtobee ozgeelcin benden bir tüp aldılar sadece. Ben üniversite hastanesinde yaptırdım 2 gün sonrasında aldım sonucu
OglusumuBeklerken Doktor bana sadece ikili test yaptırdı. Şükürler olsun normal çıkınca digerlerine gerek duymadı😊
Deniz14 OglusumuBeklerken benim de ikili testim temiz çıktı ama üçlü testte yaptırıcam aklımda kalmaması için
OglusumuBeklerken Ense kalınlığına baktı bide kan tahlili yaptırdım 10 gun sonra çıkıyor zaten sonuçları
OglusumuBeklerken Deniz14 bende detaylı usg yaptıracağım icin gerek duymadım doktorumda o sekilde önerdi. Ama kafanda soru isareti kalmaktansa yaptır 😊😊
Deniz14 zytn bana doktorum sonuçlar gayet iyi dedi üçlü test için randevu verdi zaten doktorun sana gerekli açıklamayı yapar risk var ya da yok sonuçlar iyi yada sonuçlarda risk var diye
Yasminn zytn bana msjla döndü dr sadece sonuçların normal dedi aslında alıp olasılığa bakmayı tercih ederdim bende ama çalıştığım içinde gidemiyorum dr da gelmene gerek yok ben söylerim sonucu çıkınca demişti zaten
Yasminn Benden iki tüp kan aldılar ama Tiroid testi falan da istemişti dr az önce sonucu söyledi daha normalmiş çok şükür ama uçlu falan yaptırmayı dusunmuyorm sonuç bi haftada dediler ama 3gun sonra çıkıyor arayın bence boşa beklemeyin