Moedergans Merhabalar, Normalde bebeğin hareketlerini çok hissederken. Bugün sabahtan beri işlerim vardı çok hareketli idim. Şimdi oturdum dinleniyorum birkaç saattir. Pek hareket hissedemiyorum. Normal mi acaba? Yani korktum ne bileyim.
zeeynepp19 Moedergans 25+2+3+4 te bende temizlik pazar dışarı işleri 3-4 gün yordum kendimi hareketleri çok azalmıştı yok denecek kadar. Endişe etmedim yorgunluktandır diye belimde çok fazla ağrı vardı. Ama 3 gündür bol bol oynuyor hatta bugün 1 saat aralıksız hareket halindeydi artık yeter diyecektim 😀 canınızı sıkmayın biraz dinlenin düzelir merak etmeyin
atlasinannesiii Canım 20+4 teyim bende düzenli hissetmiyorum henüz bir gün çok hareketli oluyor sürekli kıpırdıyor ertesi gün sadece minik bi tekme oluyor devamı gelmiyor çok normal bu haftalarda uyku düzeni oluşuyormuş çünkü