Ranaikra bizde de kan uyuşmazlığı var kızımı doğurdum iğne vurulmadım çünkü kızımda benim gibi negatifti babaya çekip pozitif olsaydı bana iğne vurulması gerekliydi kızımdan sonra bi gebelik geçirdim bebek gelişmedi kürtaj oldum ve hemen kürtajdan sonra kan uyuşmazlığı iğnesi oldum çünkü bebeğin kan gurubu bana mı babaya çektiği belli olmadığı için devlette oldum ücretsiz zaten kendileri dosyamı doldurunca bile bilgi aldılar gelip vurdular ücretsiz şimdi hamileyim ve doktor en ufak bi kanama da 24 saatte vurulmam gerektiğini söyledi önlem amaçlı bazı doktorlar 28 de vuralım diyor yine Doğum sonrası da bakılacak