FatmaayabatmazGkta evet geç kalırsın benm gittiğim doktor en fazla 23. Hf alıyoruz deri bebek büyüdüğü için tarama yaparken zor oluyormus bnce en mantıklısı 22-23 te yapılması tüm organlar gelişim sürecini tamamladığı için de tarama verimli oluyormuş.