Benim bebeğim 22 aylık bende 8+2 haftalık hamileyim sağlıcakla gelsinler inşallah ama benim içimden gönlümden geçen hep kız hadi bakalim hayırlısı oğluma kardeş geliyor bana da çok erken geliyor biraz korkuyorum bir yandan ne yaptım ben diyorum sonra kalp atışları aklıma geliyor bebeğimi kucağıma alacağım an aklıma geliyor o şekilde tesseli ediyorum kendimi bende aralarında çok yaş bırakmak istemeyenlerdenim denildiği gibi rahatlığa alışınca bir daha yapmamız çok zor olurdu