fatma-kpnk Dün 37+6 çatı muayenesi oldum.Bugün bebeğimin hareketleri azlaştı dalga dalga olan bebeğim küçücük oynadı bugün korkuyorum gitmeli miyim hastaneye 😿
Rumeysa3652 fatma-kpnk çatı muayenesinden bişi olucağını sanmıyorum ama eğer çok azaldıysa git aklında şüphe kalmasın canım
asdfg3 fatma-kpnk fatma-kpnk bi kac post once bi kadin hareket azaldigi zaman doktora gidin yazmış, nolur nolmaz beklemeyin sizinde iciniz rahat etsin