cigdem4154 Son adet tarihime göre 5+3 olmam gerekiyo uygulamadaki haftalarda yanılan var mı daha doktora gitmedm
prensesim_66 cigdem4154 ben 7+3 saniyodum adetime göre uygulama öyle gösteriyordu geçen cuma gittim 6 haftalık kese var bebek gözükmüyor dedi geç döllenme olabiliyormuş
Gonul_1 cigdem4154 evet ben de detaylı ultrasona gittim perşembe orda 21+6 gösterdi ama uygulamada 21 ± 4 oldu
user124578 cigdem4154 son adet tarihini baz alın ilkinde son adet tarihim tam doğruydu bunda erken döllenme oldu 4 gün o yüzden 4 gün ekledik haftama mesela suan 9+6 olmam lazım ama yeni hesaba göre 10+3 üm doktorunuz der size böyle bir durum olursa
Hilal56 cigdem4154 benim de geç döllenme olduğu için bir hafta geriden gidiyor son adet tarihimi düzeltti doktor o yüzden