Bsra_ayz Kızlar devlet hastanesinde doğum yaptınız mı nasıl normal dogum için devlete gitmeyi düşünüyorum… ama korkuyorum ilk doğumun özelde yaptım ikinci devlette olsun istiyorum
Hiranurr00 Bsra_ayz hangi hastanede olmayi dusunuyon pekk benim yengem devlwte yapti hep stajerlee dogumunu yapti bebel oksijensiz kaldi direk ebe kostu cikardi 2 aya yakin kuveze koydular oyuzden tabi siz bilirsiniz ama devlet hic umursamiyor
Busra25c Bsra_ayz Hayir bende hiç duymadım canım ama ncr Hastanesi’nde Emel hanım var onu tavsiye ediyorum mükemmel bir doktor
Hiranurr00 Bsra_ayz yok cnm onu duymadim ama tabiki herseyin basi imkan ama iyice arastir ona gore gitt cunku devlet umursamiyo bagiriyolar bende suan 26 haftalik hamileyim aklimin ucundan bile gecmiyo devlete yapmak devlete yapan cok kisi var ama ben sahsen korkuyorum cok