Merveacisu06 bbbusrra-1 normal mi peki benim de sabaha karşı oluyor sanki kasığımı yırtılacak içerden
bbbusrra-1 Merveacisu06 bence rahme düştü ondan herhalde çünkü benimkinin kafası dönmüştü oda rahme ağrı yapabilir dedi baskı yani doktorum ondandır diye rahatlıyorum bende
Merveacisu06 bbbusrra-1 valla ben en son 29.haftada gitmiştim şimdi 32 haftalığız 34.haftada gideceğim ne durumda bilmiyorum 29.haftada başı aşağıdaydı
Ozlem2904 bbbusrra-1 bitti cok sukur ben 29da yikadim utuledim herseyi :) 28.haftada hastaydim dedim bidhaa hasta olmadan agirlasmadsn bitiriyim😂😂 3 gün oncede cantayi hazirladim hem benim hem bebegimin :) siz ne durumdasiniz 💁♀️
Elifinannesii_ bbbusrra-1 32+4 olduk 1 cm açılmam var Nst de sancım çıkıyor rahim ağzı uzunluğum 22 olmuş 😞
bbbusrra-1 Elifinannesii_ ne şikayetle gittiniz 3 gün sonra kontrolüm var ama nst olur mu bilmiyorum.🤷🏽♀️ Üzülmeyin bol bol yatıp dinlenin inşallah günü beklicek💙 ne zaman normalde doğum?
bbbusrra-1 Ozlem2904 ohhhh mis. Bende bugün dolaplarını temizledim yıkadım, az toparladım🤷🏽♀️ Yarın ütülicem bir kısmını bir kısmını da ertesi günü🤦🏽♀️ 35′te de bavullarımızı hazırlarım🙏🏻 Allahtan şimdi başladım canım hiç yapmak istemiyor yoruluyorum hemen🥲
Elifinannesii_ bbbusrra-1 normalde Aralık sonu ocak başı gibi görünüyor ama bizim kız durmayacak gibi 🙈 aslında belirtim yoktu alttan muayene sonucu ortaya çıktı hersey. Muayenelerinizi aksatmayın sakın benim biraz süresi uzamıştı gidemedim hersey kötü olmuş haberim yok 🙄
Ozlem2904 bbbusrra-1 bence parca parca yapin yormadan insan gercekten bunaliuo. Ben kendime hic guvenemedim hep bisyee niyetlendigimde ya belim agridi ya hasta oldum ya halsiz kaldim. En iyisi en iyi hissettigin gunde yapmak 🤭🤭
Elifinannesii_ bbbusrra-1 32+5 haftalığız . Rahim ağzı uzunluğum 22 olmuş. 1 cm açılmam var bebek dönmüş . Nst de sancım çıkıyor 😞