Bu arada bende gebe kalamiyordum. Baska doktorlar bana neler dedi neler. Çocuğum olmayacağını bile soylediler. Ama sag olsun her sey Allah tan tabi ama bana her konuda destek oldu umut oldu bana da esime de gebe kaldığımda sanki benim cok yakinimmis gibi benimle birlikte sevindi.😊