zynepaydgn Kızlar 13+1 deyiz. 7 haftalıkken doktora gidip kalp atışını duyduk. Daha doktor kontrolüne gitmedim ikili tarama testi yaptıran varmı
Zehra9616 zynepaydgn 2lide 3lude yaptirmadim sadece ayrintiliya girdim seker yuklemeside yaptirmicam 30.haftada kontrole giderim aksilik olmadigi surece gitmemeyi tercih ediyorum ortalik hastalik kayniyo
zynepaydgn Zehra9616 haklısınız bende ikili tarama yaptırmadım 15. Haftamda doktora gitmeyi düşünüyorum 20 haftalikkende ayrıntılı ultrasona girmeyi
Zehra9616 zynepaydgn aynen ayrintilida sukur herseyi normal cikti yerli yerinde cok buyuk bir sey olmadigi surece covid varken devlet hastahaneleri cok skntili
zeynnn5441 zynepaydgn Ben yaptırdım. Devlette ücretsizdi 1 haftaya sonuç çıktı. Ultoroson ile bakıyorlar bi de 1 tüp kan bu kadar.
Mehtapca06 Ben ilk gebeliğimde yaptırmadım bundada yaptırmam sanırım doktorunuz iyise kafa ölçümlerinde zaten az çok size riskliyse söylüyor
H_myra1 zynepaydgn 3.gebeligim 3 dr de yaptırmadım yanılma payı çok yüksek oldugu için zaten doktorda zorlamadı çogu doktorda zaten yanılma payının yüksek oldugunu kabul edip söylüyor
Ebruuuusalman zynepaydgn ilk kizimda yaptrdim smdi doktor tekrar istio nasip olursa sali gunu bundada yaptircam
FatihBatur zynepaydgn ben yaptırmadım ikili testi doktorum da sen bilirsin zaten detaylı ulturason daha önemli dedi çok takıntılı biriyim ben o yüzden sonuçların%100 doğruluğu olmadığı icin o testlerin yaptırmadım
Miniklimonum zynepaydgn ben yaptırdım 12 de 2li test yaptırdım sonra 3lü şimdi organ taramam var salı günü ayda bir düzenli kliniğe doktor kontrolüme gidiyorum bazen ayda 2 gidiyorum hiçbir sorun yok Allah’a sükürler olsun ama ben riske atmam giderim görürüm rahatlarım
Minikkusummmm zynepaydgn yaptırdım ve yüksek riskli çıktı amniyon sıvısı alınacak.. Çok zor günler haftalar geçiriyorum. Allahım herkesin yardımcısı olsun benide içlerinden ayırmasın inşallah.
zynepaydgn Minikkusummmm Rabbim yardımcınız olsun bebeğinizi sağlıklı sıhhatli kucagıniza alırsınız inşallah