Merhabalar kızlar devlet hastanesinde doğum yapmayi düşünüyorum da acaba sancı çekerken ve doğumda oradan ameliyat kıyafeti gibi bişey mi giydiriyorlar yoksa benim mi bişey götürmem lazım, tecrubelilerden veya bilgisi olanlardan rica etsem beni aydınlatır mısınız?