Çarşamba günü grip oldum ben de bugün daha iyiyim atlattım sanırım ama geçene kadar her gün tavuk suyu çorba içtim bol limonlu ve bol sarımsaklı terletti iyi geldi. Suda eritilen C vitaminlerinden günde 1 tane kullandım. Bunun dışında sabah ve akşam ılıktan biraz daha sıcak suya 1 tatlı kaşığı bal, biraz toz zencefil ve yarım limon sıkarak içtim o da çok iyi geldi. Bol bol su içtim, burnuma sürekli aklıma geldikçe serum fizyolojik yaptım o da balgam oluşmasını burun tıkanıklığını engelledi, mandalina elma portakal tükettim