mom3516 Kızlaaar ben daha 11 haftalık hamişim ama aşırı kilo aldım 7 kilo almışım daha başındayım hamileliğimin. Çevremdekiler yuh nasıl aldın bu kadar diyorlar canım sıkılıyor istemsiz. Bu durumda olup belli bi diyet programı izleyen var mı? Nasıl kilo verdiniz acaba?
SeyranKor mom3516 şekeriniz olabilir. Olmasada muhakkak bir diyetisyene başvurun. Hem sizin daha sağlıklı beslenmenizi sağlar hemde bebişinizin.
Clementinee mom3516 ben 25. Haftamdayım 3,5 kg aldım canım şekerin olma ihtimali varmı doktorun birşet söylemedimi ? Biraz fazla kilo alımın olmuş evet
_ipekkkkk mom3516 Ben 28 haftalığım 10 kilo almışım doktorum normal kilon gayet güzel dedi ama şeker çıktı 🥴😞 diyet yapıyorum diyetisyen liste verdi 😒 inşâaalh düzelir 🤲🌸
Damli Bence çok kilo almışsınız birden şeker vs olabilir doktora danışarak onun kontrolünde bir diyet ile hamileliliğinlze devam etmenizi tavsiye ederim
mom3516 Damli siz kaçıncı haftanızdasınız ne kadar kilo aldıınııız? Birde ne şekilde besleniyorsunuz acaba?
Damli mom3516 bu benim ikinci gebeliğim daha 17 haftalık kilo almadım birinciden size örnek vereyim ilk gebeliğimde 5. Aydan sonra 12 kilo aldım doğumdan bir hafta sonra hepsi gitti hamur işi abur cubur şeker vs tüketmiyorum genelde balık salata et tavuk çorba sabahları hep aynı haşlanmış yumurta yeşillik peynir zeytin iki dilim tam buğday ekmeği fındık ezmesi veya bal ceviz badem süt bol su içiyorum arada kaçamaklarım tabi oluyor ama ayda bir oluyor bu da zarar vermiyor sizde şeker olabilir belki gebelik şekeri kesinlikle doktor tavsiyesiyle hareket edin
Minoo01 mom3516 benim şekerim var. Normal ekmek ve hamur işi, tatlıdan uzak duruyorum. Tam buğday ekmeği sabahları en fazla 2 dilim. Pilav varsa yemeğin yanında ekmek yemiyorum. En başında ekmeği kesmek gerek, ayrıca tatlılarda aşırı kilo aldırır.
mom3516 Clementinee glukoz referans aralığı 74-106 benim 89 çıkmış geçen ayın 19unda bir daha ölçtürmedim ama.
Clementinee mom3516 eğer riskli bir durumun yoksa yürüyüş yap canım günde 3 lt su içmeye çalış. Karbonhidrat çok beslenme. Sadece bebeğe kilo aldıracak şeylerden ye 2 kişilik yemene gerek yok yani🥰 diyetisyene gidersen zaten o seni güzelce yönlendirir
mom3516 Clementinee ya ben bulantım oluyor diye normalde ekmek tüketmeyen bi insanım günlük yarım tost yiyorum kupkuru. Yumurtadan tiksindim, süt içemiyorum. Ondan da almıs olabilir miyim acaba çok canım sıkılıyor bugün aralıksız yarım saat ağladım 😭
Oguzmine Bende 15.haftamdayım 5 kilo aldım 🤭 Bulantı kusmam hiç olmadı .. Galiba bulantı kusmam olmadığı için bunkadar aldım çok aslnda kaç kilo doğurcam bakalm
mom3516 Oguzmine benim moralim bozuldu çok kilo aldığım için herkes bebeğe faydası yok naptın kendine diyor. Bir de boyum kısa sanki 6 aylık gibiyim
kbrkrblt16 Bende 12 haftaligim 2,5 kg aldım yememem gerektiğini biliyorum ama iştahım çok fazla açıldı kendimi durduramıyorum 🤣
Oguzmine kbrkrblt16 Ha ha bende öyleyim 😂ilk 3 ay bir iştah artışı sonra geçti ama miğdeler büyüdü 😂 Bende 15 haftada 5 kilo aldım nerdeyse
Meri3220 mom3516 Hayır hiç moral bozma düzgün bir beslenme şekliyle bunu kontrol altına alabilirsin. Kimisi hiç kilo almaz kimi 3 4 kilo alır sen ben gibiler biraz fazla alabilir buda kontrol altına alınır tek sen değilsin yani
Oguzmine mom3516 Bende takıyordum ama takma 20 kilo alanda nir sürü kişi var tabiki doktorun kızabilir bnmkide kızıyor aslnda çok yemiyorum ben ama bulantı kusma olmadığı için direk kilo alarak başladım Bundan snra dikkat edersin dert etme yeterki şeker falan olmasın
Meri3220 mom3516 canım bende senin gibiyim hatta ben 8 haftalıkken 6 kilo almıştım kanamam olmuştu yatarak geçirdim belli bir süreyi ye iç yat oldu ee bünye de kilo almaya meyilli bir ara 9 aya 100 geçerim diye düşündüm doktora danışıp yardım alacağım bende sende doktoruna danış ona göre bir yol izlersiniz
mom3516 Meri3220 bende yürüyüş yapayım diyorum çok üşüyorum spor salonuna vs gitmekte istemiyorum açıkcası. Evdeyim çalışmıyorum sürekli ye iç yat. Yattıkça yatasım geliyor temizlik bile yapmıyorum eskiden her saniye yapardım
Meri3220 mom3516 olabilir tabi ilk 3 ay dikkat edilmesi gerekiyor sonradan keşke demektense şimdi hayatına bak. Kilo verilir kimse senden çocuğundan önemli değil. Bir diyetisyene bakar işin 😉
alparslanannesii1661 mom3516 bütün hamilelik doneminizi böyle geçirmeyin inanin daha yolun basindasiniz sonra cok zorlanirsiniz 11 haftada 7 kilo asiri bi kilo alimi doktorunuzla bu durumu konusun ve bol bol hareket edin
mom3516 alparslanannesii1661 ya olabildiğince dikkat etmeye çalışacağım artık bakalım umarım sürekli almam yoksa 30 kilo alarak doğum yapacağım
alparslanannesii1661 mom3516 diyet öneririm gözünüz korkmasin 32 de aldim ben 39 um suan inanin hafifliyorsunuz
dml33 mom3516 bnde kilolu hamile kaldim doktor diyetisyenle devam et 5 6 kilo al diyo çok zor gelio bana suan🤣