muge1661 2609nrgl yani doğrusu tabiki beklemek.. doktorum bana adetin minimum 5 gün geçsin öyle test yap diyor ama ben inatla adate 5 gün kala başlıyorum teste😬 bu ay ama tuttum kendimi az bişey.. bende çarşamba adet olmazsam yapcam ama o güne kadar içim içimi yicek
Gguner muge1661 ben adetten bi gün önce yaptım silik çizgi çıktı. Akşam lekelenmem oldu doktorlar hamile olduğuma inanmadı kimyasal gebelik dediler. Ama şimdi 7 haftalık olmak üzereyiz 🥰
Bebek9 2609nrgl benimki de asker uzman çavuş yani. 10 gün sonra kavuşacz inşallah. Dua et sen yinede yanındasın
muge1661 Eslemim34 hayır canım hiç belirti yok, adet olcağıma dairde.. alnımda küçük bir sivilce çıktı belki adet belirtisi sayabilirim, genelde adete yakın sivilce çıkar bende
2609nrgl Bebek9 evet tabiki oyle yanimda esim ama ne olacagi belki degil belki yarın birgun bende ayri kalicam ki siksyetci olmadım bu durumdan
Bebek9 2609nrgl bizde cok şükür şikayetçi olmadık isteyerek gitti bu mesleğe ve severek bekliyorum onu😊 zor bir meslek ama fazlasıyla da gurur verici .
Morika Adete beş gün varsa belirtiler için erken bence, idrarda yanma var mı? Kasıkta minik batmalar?
2609nrgl Bebek9 kesinlikle oyle rabbim hicbirinin ayagina tas degdirmesin hepsini ailesine sevdiklerine bağışlasın 🤲 sizde sag salim kavusun inşallah