Kızlar bende PCo var 1 yıldır bebek deniyoruz sonuç alamadık. 2 ay klomen kullandım ama yumurtam büyümedi. Doktor bu ay aşılama yapalım dedi. İğne verdi 4 gün kullanmam için. Raporlu yazdı ilaçları. Fiyat bilgisi, süreç ve sonuç hakkında bana bilgi verir misiniz. Hiçbir bilgim yok çünkü 😔