Reyyankus https://resimyukle.io/r/GPuCOLLg9t Bu beşikten kullanan var mı kullanımı nasıl iyi mi beşik alacağım çok kararsızım park beşik sevmiyorum tavsiyeniz de varsa alırım ☺️
Esra-57 Reyyankus canım çocuk bunda çok fazla yaramıyor kilo aldıkça bebek bı tarafa yatıyor beşik ama park pesik öneririm sana hem uzun süreli de kullanırsın ☺️
Melekk12 Reyyankus bunu kullandım kuzum benim fırıldak oğlum içinde durmadı 5 ay sadece kullanabildim düşmesi çok kolay bebeklerin içinden aparatı var sallanmamasi için ama o rağmen düştü.
Reyyankus Esra-57 kime sorduysam park beşik diyor ☺️ oğlumun ki park besikti canım ama hiç memnun kalmadım kırıldı bozuldu hemen bende çöpe attım bir daha almayacagima da tövbe ettim açıkçası.☺️
Esra-57 Reyyankus oğluma 4 senedir kullanıyorum çok memnunum ☺️ belki kötü çıkmıştır sizinki bilemiyorum ama her yere taşınması olsun çok iyi bişey ☺️