Doğumun normal olacaksa kesinlikle korse tay kullan… cnm sezerjansa bisey diyemeyeceğim… iki çocuk annesiyim onlarda küçüktüm biraz maddiyat olarak da çok mümkün degildi korse alamamıştım ama tulbentleri sıkıca korse gibi baglamıştım hic göbeğim kalmadı dümdüz du …üçüncüye hamileyim iki tane korse aldim bide korse tayt aldim ….northexx tayt aldim çok kaliteli