Rumeysa3652 Busra2013 normal canım ben şuanda 34+5 bi yanıyorum bi donuyorum çok değişik ruh hallerimiz oluyo malesef gece bi uyanıyorum donuyorum eşime sarılıyorum zor ısınıyorum bi uyanıyorum üstüm başım açık yaz havasında gibiyim
Elfidaa Ben de sıcak basiyo sıcak basiyo diye diye kendimi hasta ettim şuan boğazım ağrıyo sen dikkat et 😄
elaweannesi Busra2013 normal heralde bende bazen soğuk ter bile döküyorum Hatta yani mide bulantımda war giysem yanıyorum giymesem çıkarırım diye korkuyorum ateş basıyor bizde daha doğalgaz açmadık istanbuldayız
Busra2013 elaweannesi valla bızımkı yerden ısıtmalı yanıyorum pencere hep acık😂ıs yapınca terlıom oturunca fazla yook
alparslanannesii1661 Busra2013 bende de oluyordu belki o haftalar da ama yaz günü olduğu icin farketmemis olabilirim
Busra2013 alparslanannesii1661 yanı olabılır bıde bende mıde sorunuu var suan mıdrm sert hanı bole bısı oturur ya mıdene kb gegıremezsın bole bogazında bısı durmus gıbı olur bu haftads oyle olmusum korkuyorum
Busra2013 Rumeysa3652 aynen bende öyleyim valla bı dohsaydı sızın az kalmıs masallah bızım daha 14.15 haftamıx var😂
Busra2013 alparslanannesii1661 yarın kontrol gunum soylıcm cok korkuyorum kalptenmı oluyor dıyorum mıdedenmı anlamıyorum