muge1661 he yok yok yanlıs yazdım şöyle kelimesini çok pardon göstercek resim yok 😅 demek istediğim şu başıma geldi siz yazınca bende fikrimi söylemek istedim ovülasyon testiyle gebelik öğrenmek için ilk idrarımla test yaptım çift çizgi cıkmıstı silik değildi ve o gün asla yumurtlama günüm değildi ve adetime de az vardı ama sonuç gebe değilmişim yani yanlıs sonuc vermişti ha ama şunu da söliyim ilk idrarla değilde normal yaptıgınız saatte deneyin bence çünkü ovülasyon testiyle gebelik öğrenen çok duydum