yaklaşık 2 haftadır tansiyonum 12 8 üzeriydi doktorum kontrol altında tutalım diye ilaca basladi alfemet kullanıyorum günde 2 defa bugun bas ağrısıyla uyandim daha sık ölçüyorum tansiyonumu ara ara 13 9 oldu endişe etti ne zamn sorun teşkil eder bu tansiyon