gizemcelen9 Merhabalar güzel anneler cinsiyeti en erken kaçıncı haftada öğrendiniz 🥰🤍 9 haftalık hamişim bende ve haftaya kontrol var acaba 10. Haftada bir tahmin gelir mi dersiniz ☘️
deletedmom27371 gizemcelen9 10. Hafta da sanmıyorum canım ben 13+1ken tahmin etmişti doktorum erkeğe benziyor diye 1 aralıkta tekrar gideceğim o zaman belli olur dedi 😍
Essimsii06 gizemcelen9 15+1 olduk bacaklarını kenetlemiş üstüne üstlük poposunu dönmüş asla göstermedi sıpa doktor bu gidişle doğumda görürüz telaş etmeyin dedi 😅😅😅
begonvilko Ben 12. Haftada öğrendim ama hala acaba değişir mi diye tereddütteyim 🤦🏼♀️😂 o kadar çok değişen okudum ki kendimi kaptıramıyorum şu an. Bir sonraki muayenede emin olacağım inşallah 😂