heleninannesi06 Herkese merhabalar hamileligimi öğrendiğimden zamandan beri gittiğim doktora bidaha gitmeyi düşünmüyorum 14. Haftamdayim Altinkoza hastanesi Ersin beye giden var mı hastaneden memnun musunuz ilgi alaka nasıldır
SErennnnn heleninannesi06 ben sadece bir kez gittim doktor bey ilgili sakin biriydi ama hastane çok kötüydü devlet hastanesinden farksızdı ve çok pisti ben pek memnun kalmadım ama hastaneden ötürü memnun kalmadım bir daha da gitmedim
gulluahsen heleninannesi06 merhaba hamile kalmadan önce ersin beye gidiyorum şuan 27 haftalık gebeyim gene ersin beye gidiyorum kendisi çok iyi ve bilgili diye bilirim bütün akrabalarım ersin beye gidiyor onlar da çok memnun
Mellisssa heleninannesi06 benm bi arkadsm gidiyordu kendisi memnndu ama ben hastaneyi cok sevmedm malesef hastane önmli değilse dr a görüneblırsn
heleninannesi06 Burculu_11 150 sanirim şehirde yeni olduğum için hiç bilmiyorum hastaneleri ve doktorları 😔
Burculu_11 heleninannesi06 metro hastanesi eski ama uygun tavsiye edebilirm daha maddi durumunuz iyiyse medline var adanada ama bnce metroda yeterli
Gizem5901 Bende ersin beye gidiyorum hastane de gayet temiz suan gördüğüm kadarıyla ben bgenmiştim kötü diyenler sebebi ne aklımda soru işareti oluştu :(
heleninannesi06 Gizem5901 benimde öyle tekrar tekrar hastane doktor değiştirmek istemiyorum bir de ..
Gizem5901 heleninannesi06 2 3 arkadasım orda dogum yapmıs önerdiler bence sıkıntı olmaz sizde içinizi ferah tutun ben burda yasamıyorm annemin yanında doguma geldm 2 kere gittim geldim geleli iyiydi yani sıkıntı yok tavsiye üzerine gittim kötü olsa tavsiye etmezlerdi diye düşünüyorum.
Burcu-2910 heleninannesi06 ben de Ersin beye gidiyorum çok yoğun olduğu için sıra bekleniyor randevulu da olsanız ama işinde iyi bir doktor bir hmile bayana nasıl konuşulması davranması ve psikolojisinden anlayarak sakin tavrı var