aanemon-6 Gebelikte göbek fıtığı yaşayan var mı nasıl bi ağrıydı nerede oluşuyordu ve tedavisi var mı ?
Nzr06 aanemon-6 benim var canım 26 haftlık hamileyim göbek deliğimin çevresi de 3 cm boyutunda ve çok sancılı ksrnım büyüdükçe gerilio öldürüo beni ağrısı
aanemon-6 Nzr06 ben göbek fıtığı olup olmadığını bilmiyorum ama göbek deliğimin çevresinde ağrı oluyor özellikle ayakta durunca ve oturunca uzanınca geçiyor senin de öyle mi
Nzr06 aanemon-6 benimde öyle ama fıtıkmış benimkiis genel cerahi doğumdan sonra ameliyat istedi sancılsrını ağrılarını karnım büyüdükçe şiddetlenio mecbur çekiceksn dedi çünkü
Gencanne33 Benimde göbegimde fırık var göbek deligimin yukarsında ölecek gibi oluyorum dayanılmaz daha bir tedavi yöntemi uygulanmadı bekliyorum doktorumdan bir haber bu hafta haber gelicek burda yazarım 👍
Nzr06 Gencanne33 benim doktorum tedavisi var ama riskli olur dedi şuan doğumdsn sonra yaparız dedi anca sancılsrını çekiyorum göbek deliğimin tam içinde benim dışarıdan değil heleki bebek göbek deliğimin içine vurunca şiddrtlenio
Gencanne33 Nzr06 Aynen suanlik tedavisi yok dogumdan sonra ameliyat gibi gözüküyor karnın şiştikce o fıtık da büyüyüp dısarı atıcakmıs nasıl dayanıcam bilmiyorum agrı kesici bile fayda etmiyor
Nzr06 Gencanne33 doğuma kadar sabredicez canım ağrı kesiciler fayda etmiyorki hiç bide seninki dışardan o biraz daha zorlar seni inşallah ağrılarımız çok olmax😌
Nnurdan Çoğu gebelik sonrası yok oluyormuş, öyle olur doğum sonrası tedaviye gerek kalmadan biter gider inşALLAH
Gencanne33 Evet arkadaslar doktorumdan bugun bilgi aldım ameliyat mecburi oluyormuş eger moraltı olsaydı şuan hamileyken bile ameliyata alıncagım söylendi ama dogumdan sonra kesin ameliyat denildi