glsnyavuz Umudayolculuk36 pozisyon değiştirince geçmiyorsa arada durur gibi olup tekrar başlıyorsa doktora git lütfen hemen
glsnyavuz Umudayolculuk36 kendim yaşadığım için söylüyorum kadın doğum aciline gidin böyle beklemek daha zararlı
Sebnem9 Umudayolculuk36 doktorunuza yazın isterseniz. Genelde normal diyorlar ama en azından kesin bir cevap alırsınız.
Umudayolculuk36 Sebnem9 yazdım ağrın şiddetlenirse erken gelin demiş ama randevu yok :( ona yazmaya utanıyorum
Sebnem9 Umudayolculuk36 umarım ters bir durum yoktur.. içini rahat tut. Telaş yapma. Yarın bir gidip sor istersen.
Umudayolculuk36 glsnyavuz hastane çok uzak arabamız yok tek düşüncem o doktorda yok şuan Zaten acilde ne yapabilirler canım
glsnyavuz Umudayolculuk36 sancın var mı diye bakılıyor canm eğer varsa ilaçlarla durduruluyor bu kasılmasalar rahmin açılmasını sağlıyor doğuma hazırlıyor kendini o yüzden durdurmak gerekli
glsnyavuz Umudayolculuk36 kadın doğum acili yoksa sizi sevk ederler yada 112 yi arayın götürsünler ne olacak