Merhaba arkadaşlar 6+6 haftalık gebeyim 2 gündür sarı balgam tarzında akıntım var afedersiniz içinde de ip gibi kırmızı lekelenmeler şeklinde. Kaşıntım falan yok ama sık idrar başladı.sağ kasık ağrım var ve karnım biraz sertleşti kendimi 5 kilo almış gibi hissediyorum . Kese göründü bebek göründü kalp atışı da var dediler ama dinletmemişlerdi 10 gün sonra gel diye. Siz bu şikayetleri yaşadınız mı progestan fitil kullanıyorum günde 2 kez 3 haftadır falan . Yardımcı olur musunuz lütfen. Enfeksiyon yada bebekte bi sıkıntı var mıdır 10 gün daha dolmadı gitmeli miyim beklemeden