Benimde adetlerim çok düzensiz geçen ay 30. Günde adet oldum, bu ay o düzendeyse 33. Gün bu gün gecikmiş oluyorum, eğer 35 gün düzenindeyse 2 gün var daha gelmedi 😅 ama sağ kasığımda dolgunluk ve akıntım var, onun dışında ne adet belirtisi ne başka bişey yok, kızımda geç döllenme olmuştu acaba böyle mi Buda diyorum, artık ya nasip diyorum, sizi de Allah kavuştursun sağlıkla 🥰