25+0 haftamdayım. 2 gündür alt karında aralıklı giren sancılar var. Gaz sancısı olduğunu düşünmüştüm ama 2 kez tuvalete girdiğim halde sancılar aralıklı girmeye devam ediyor. 10 saniye falan sürüyor sonra geçiyor. Yaşayan var mı? Normal mi bu, yani erken doğum belirtisi falan olamaz dimi 🥲 herşey yolunda gidiyordu çünkü daha 1 hafta önce doktordaydım.