Kızlar yarın randevum var. Sistit için gideceğim. Normalde adetime 5 gün var ama bugün kahve rengi akıntım gelmeye başladı arada kasıklarımda agrıyor. Sizce bu şekilde muayene eder mi yada ediyor mu ? İdrar tahlili falan sıkıntı olur mu ? Adet olursam zaten söylerim doktora bu akıntısıda söylemelimiyim?