Motherr_ Sezeryan yapalı 5 ay bitti.her ay düzenli adet oldum bu ay da öyle düzenliydi ama bittikten 5 gün sonra kahve lekeler gelmeye başladı 10 gündür var nedir bu yaa anlam veremedim. Adete 12 gün var daha ve hiç başıma gelmedi boyle. Bilen var mı ya
Merveonay Motherr_ yani doğumdan sonra 1 yıl adet görmemek veya düzensizlik normal diyor doktorlar ama düzenli giderken birden ara kanama benim başıma gelmedi bir doktorunla görüş canım