Herkesin hamileligi bir degil, bana bisey olmaz ama size olur. Bu yuzden doktorunuza danisin mutlaka. Zaten hamilelikte otobusle yolculuk asla tercih edilmemeli, is yerinde oturmakla otobusle yolculuk bir degil ki. 28 ile 36 arasi ucakda raporla yolculuk yapabilirsiniz yada kendi aracinizla surekli durarak yapabilirsiniz. Ama otobus dogru bir secenek degil.
Dlrcem