Arkadaşlar ben şimdi kan verdim değerim 453 çıktı yarın tam olarak Allahtan birsey olmazsa 4 haftalık olacak hesaplamaya göre iki kat artarsa
Yarın 900
Yarından sonra 1800
Ertesi gün de 3600 olması gerekiyor dimi? Yani ben Çarşamba günü falan doktora gitsem kese görebilir miyim acaba doğru mu hesaplıyorum