Merve_KOPUK ademturkmen oyy masallah kilo araligi öyle oluyo galiba genelde saglikla hayirlisiyla gelsinler insallah 😊😊
Calisananne25 ademturkmen evet biraz iri gidiyor 🙈 bizde genetik eşim ve ben de uzun boylu ve iri yapılıyız 😁😁
Omerhatice ademturkmen doğum yapalı 5 ay oldu canm ☺ ama ne bulsam yiyordum özellikle kaşarlı tost, yumurta muz ceviz ve pekmezli su her gün fix yerdim aksatmadan
Calisananne25 Zeynepbaran iyiymiş sizin de maşallah. Cuma günü 34+1 de kontrolüm var çok merak ediyorum ne kadar oldu. Doğumu nasıl düşünüyosunuz peki 🥰
Calisananne25 Zeynepbaran yaa siz tecrübelisiniz benim ilk gebeliğim 🥰 ama ben de sezaryen istiyorum o yüzden bilgim yok spinal, epidural nedir, farkı nedir bilmiyorum doktoruma bırakıyorum o kısmı 🥰 sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz 🙏🏻