Doğum yapıp eve geldiğinizde bir anda tüm sorumluluk sana ait olan bir canlı senin oluyor çok ama çok zor günler oluyor şuan istediğin vakit uyuyon istediğin vakit yemek yiyin tüm kararlar sana aitken bir an da hayatına giren o bebeğe göre yaşıyorsun istesende istemesende o otur diyor oturuyon o koş diyor kosuyon 😄 ama zamanla hepsi geçiyor bitiyor…. Kızım 5 6 aylık dış döneminde uyumazdi delirirdim sinir krizi geçirirdim nerdeyse şimdi 3 yaşında hadi uyuyalım artık diyorum yatıyorum yanına sabah 9 10 kalkıyoruz ☺️ herşey gecicek herşey biticek bunu unutmayın taze anneler boşuna üzülüp ağlayıp o güzel zamanlari kendine etrafına zehir etme