Merveclsz merhaba 1 hafta önce doğum yapmış biri olarak söyleyebileceklerim olabilir diye düşünüyorum. Ben sezeryan oldum komple bayıldım. Doğumla ilgili bişey söylememe gerek yok ama yanına Alman gereken şeyleri söyleyebilirim.
Depend kesinlikle almalısın hayat kurtarıcı
Kendine kayısı kompostosu almalısın gazını rahat çıkarabilmek için.
Mutlaka düğmeli pijama almalısın
Bebeğin için mutlaka 4 takım kıyafet koymalısın bana hep lazım oldu.
Biberon yanına almalısın benim sütüm hemen gelmedi takviye yapıldı kendi biberonumla mama verildi.
Bir de kimse bana söylemedi bende hiç araştırmadım göğsünüze mutlaka şimdiden zeytinyağ, lansinoh krem gibi şeylerle masajlar uygulamalısınız. Ben yapmadım ve inan bana 1 haftadır okadar zorluk çekiyorum ki. İnşallah senin böyle bir problemin olmaz.
Şuan aklıma başka bişey gelmiyor açıkçası. Sormak istediğin birşey varsa öyle de cevap verebilirim.