Kızlar cuma olmam gerekiyordu regl olmadım peçeteye silince tırnak ucu kaadr az geldi bir kereligine sonra tekrar çıktığım tuvalette bir daha gelmedi bunun sonunda sökecek mıdır sizce de ? 😔 Moralim aşırı bozuk bilen başına gelen yardımcı olacak varmı beni aydınlatacak?🥲