Sametnida biran önce bitir bence. Dogum normalde ekstra ne gerekir ama ben kendime göre anlatayım.
Bebek için hemşire alt üst yedek getirin demişti.
1 tane 10lu hastane çıkışı
3 tane 5li çıkış
Alt üst olarak ayrı ayrı 2 takım
2 yelek
3 4 corap ve eldiven
Agiz bezleri 10 kadar
Muslin 3 adet
1kalin battaniye
1 penye battaniye
Bir philips küçük cam biberon
Hemşire biberon kasik getir dedi onu koydum
Alt acma bezi 2 tane koydum gerek yok hastanede 10 15 kendi bezinden koydum ıslak mendil kendi kullanacağım markadan koydum 1 paket mustela pisik kremi koydum.foti çekimi olcak ona uygun sac bandı fln koydum bebeğe o yüzden 10lu hastane çıkışı var 5liler dışında. Yüz örtüsü gibi oyali bir ortu aldim. Bebegin puseti puset örtüsü onunkini bu kdr unuttuğum yoksa.
Anne icin:
1 lohusa gecelik sabahlik pijama takimi seti.
1 dugmeli pijama takimi
Yedek gecelik sabahlik
3 emzirme atleti
2 3 kilot
1paket depend
1paket orkid gece gibi bir şey
Gogus pedi 15 kadar
Emzirme sutyeni
Corap 3 5 kdr
Süt sagma makinasi hemşire gerek yok dedi ama kendi sicak su torbani getir dedi.
Terlik rahat kapalı kışlık
Çarşaf yastık kılıfı gibi bir şeyler birde yedek battaniye ince
Bakim malzemeleri ruj krem sampuan gogus ucu kremi
Bebegin hosgeldin bebek hediyesi ve çikolatası 10 15 kdr temsili gelen olmaz büyük ihtimal ama doktor hemşire vs.
Sanirim bu kdr🙈