Harleyqueen Kızlar 8 haftalık hamileyim karnım 2 gündür şişiyo çok rahatsız edıyo gaz problemi yasıyorum normal mi bu
Toprak6565 Evet gaz problemi normal o haftalarda bende de olmuştu. Kabızlıkta varsa daha çok olur şişkinlik.
Onner Harleyqueen hareket et yürüyüş yap maden suyu iç hareketsiz kaldigim zamanlar bende de şişkinlik olur hemen
Harleyqueen Maden suyu dün ictim hıc faydasını görmedim aşırı şişti karnım en son zencefil çayı ıctım o bıraz rahatlattı