Aysekrtl Merhaba anneler 36+1 haftalığız bacak arasında kemiğim çok ağrıyor 2 gündür acaba doğumla ilgisi varmıdır aynı durumu yaşayan var mı?
Ozlemflz Aysekrtl bende 37+4 oldum bi aydır şikayetim vardı agridan doktor bebek büyüdüğü icin baskı yapıyor normal demişti.
Zuleyy Bende 26+5 im benimde cok agrım oluyo neden acaba doktora gitmedim bunun içinde hususen yataktan kalkarken yürürken vs kemigimin agrıdıgını hissediyorum rahim baskısından dolayımıacbaa
Aysekrtl Zuleyy aynen evet benimde öyle pantolon giyerken bile tek ayağımı kaldırınca dengede duramıyorum basamıyorum bile ağrıyan tarafımdaki bacağımin üzerine
Aysekrtl Ozlemflz Hmm anladım canım açılma falanmı oluyor acaba diye korktum internette kemikler dogum icin açılıyor diye yazıyordu
Zuleyy Aynen öyle desteksiz yapamıyorum bende biraz sinirimi bozuyor haftam cokta ilerde değil diye ama hamilelik herkeste farklı reaksiyonlar gösteriyoru. Öokta aktif biriyim ama bilemedim:) magnezyum eksikliğiyle alakası olabilirmi