EzgiGizemzerOuz bende senin gibiydim canım 15 gün çektim ilaç kullanmayın dedim ama acillerde gezdim resmen geniz akıntısı, baş ağrısı öldürdü beni . Kendi doktorum kbb ye görün sesi yazdığı ilaçları da getir uygun mu dedi iyi de gitmişim çok ilerlemiş atlatılacak gibi değildi ilaç içtim iki gündür rahatım hiç istemedim ilaç kullanmayı ama mecbur kaldım yoksa geçmeyecekti 😔 inşallah sen çabuk atlatırsın kendine dikkat et bi görün istersen