Son adet tarihim 12 Ekim normalde her ay düzenli olurum bugün Kasım14 ve hala olmadım göğüslerim zaman zaman aşırı acıyor, ağrıyor bazense kasıklarıma kramp giriyor hala test yapmadım en azından 1 hafta daha bekliyim belki gecikmistir diyorum tecrübeli annenler ve hamile olan anneler sizce yanılıyor olabilir mıyım🤔