Arkadaşlar merhaba. Özelde bir kadın doğumcu muayenesine gidiyorsanız ve anlaşmalı bir hastanede doğum yapacaksanız doğum sonrası izni kullanabilmek için doğumdan 2-3 gün önce o hastanin doktorlarından herhangi birine kayıt yaptırmak gerekiyormuş. Bu konuda bilgisi olan var mı?