VesileOztrk Hanimlar, 39+1´im az önce lavaboya girdim ve pedim de akintim kahverengiydi, bu nişan mi olmus oluyor ? Bilemedim az birsey fazla degil ama acaba nişan mi ?
Ozlem_41112 VesileOztrk nişanın olabilir benimde aynı şekilde gelmişti iki gün sonra doğum yaptım inşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz Allah yardımcınız olsun
Dilaratkn55 VesileOztrk benimde öyleydi tam 39 da geldi sabah 8 de geldi saat 10 da hastaneye gittim 6 cm açılma dedi akşama doğru suyum patladı doğumum oldu
Haticekocgennc VesileOztrk ben de 39+4 um bugün . 2 gün önce çatı muayenesi oldum . Bugün acayip bı akıntı geldi kahverengi iki gündür oluyodu ama.bugunku o kadar fazlaydı ki anladım ki nişan bu . Hayırlı dogumlarimiz olsun insallah
VesileOztrk Berlaysgl Yani gorunumde akinti gibiydi akinti da öyle oluyor ya böyle sumukumsu bir yapi yinede
Berlaysgl VesileOztrk nişan değişebilir cnm herkeste aynı olmaya bilir eğer normal akıntı dan farklıysa nişan olabilir hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏
VesileOztrk Ozlem_41112 Amin canim insallah cok sagol, vallah dokunmadigim icin yapisini bilemicem ama bi kere geldi bide gerisi yok muhtemelen o diye dusunuyorum az birsey geldi bide çok degil
VesileOztrk Dilaratkn55 Ah masallah insallah benimde guzel hizli bi dogumum olur, benimde aksam üzeri geldi, bakalim kaç gun sonra dogum olucak 🤲🏼🤷🏻♀️
VesileOztrk Berlaysgl Insallah canim çok sagol amin 😣 Cok az birsey geldi bi kere öyle geldi zaten bakalim gece nolucak kontrol ediyorum surekli 🤷🏻♀️
Mujde0808 Haticekocgennc cati muayenesi tetiklemis olabilir benim de 2 hafta once muayeneden sonra 2 gun boyunca geldi çamur gibi bariz belliydi ama dogurmadim 😂 nisansa eger en gec 3.4 gune dogum.oluyo genelde
VesileOztrk Haticekocgennc Insallah canim benim amin 🤲🏼 benimde az bisey geldi, kahverengi, akinti gibi ama renginden dolayi suphelendim bende cok asirri birsey gelmedi. 39+1’im hala çati muaynesi yapilmadi bana 🤷🏻♀️
Haticekocgennc Mujde0808 çamur gibi olan geldi ama bugünkü gelen sümüksü tıkaç gibiydi baya bı fazlaydı bilmiyorum ama nişan bu dedim görünce
Ozlem_41112 VesileOztrk devam ederse git canım sen doktora çünkü sancımda yoktu suyumda gelmemişti ama bi gittim 4 cm açıklık var doğumhaneye dendi hemen suyu kendileri patlattılar sancımda son 5 saatte başladı
Berlaysgl VesileOztrk et cnm bazen nişanda 1 hafta 10 gün sonra bile doğum oluyo bazen aynı gün. Mesela ben nişanımın geldiği gece suyunda sancımda geldi hmn ardına sonra doğum 😅
VesileOztrk Ozlem_41112 Tamam canim çok sagol aklimda bulundurucam. Bi geldi baskada yok bakalim gözlemedeyim 🙏🏼