merhaba kızlar 25+6 dayız..bazı günler hareketleri nı hissederken bebegın bazen hıc hissetmiyorum..2 gundurde karnım cok yumusak oluyo ara ara bazende sertleşıp bebek gobek deliğimin altında toplanıyor gıbı oluyor..Bu durum normal mı?Karnımın yumuşak olması falan