begonvilko Asterujdndl benim de 12-13 haftalara kadar rahminde agrilar vardı, adet sancısı gibi böyle kramp gibi. Doktorum hep normal, rahim genişliyor dedi. Kanaman vs olmadığı sürece korkma dedi. Artık 15 haftalık oldum, geçti o kramplar.